7 de set. 2009

Postals de Nadal 1966


Mail enviat per Richard Morrison a en Pau el 22 de desembre del 2008

Hola Pau Riba

42 years ago as a young Canadian student I took a personal pilgrimage to Barcelona to see the magnificent architecture of your countryman Antonio Gaudi. It was in early December and I bought some hand-painted Christmas cards which I still have. I wonder if you were the artist? They remind me fondly of Barcelona and Gaudi. If you want one back as a memento of your early days as an artist I will gladly send you one. I have attached a scan of them.

Adéu

Richard Morrison
London, Ontario, Canada


Que traduït amb pilot automàtic vindria a dir:
42 anys enrere, quan era un jove estudiant canadenc, vaig fer una peregrinació personal a Barcelona per contemplar la magnífica arquitectura del seu paisà Antoni Gaudí. Era a principis de desembre i em vaig comprar unes targetes de Nadal pintades a mà que encaraconservo. Em pregunto si tu ets l'artista? Em recorden amb afecte Barcelona i Gaudí. Si vols que te’n retorni una com un record dels teus primers dies com a artista, amb molt de gust te n’enviaré una. Les he enllaçat escanejades.)

En llegir el mail i reüllar les ilustracions que l'acompanyaven, en Pau va recordar de seguida que efectivament a l'adolescència havia dibuixat unes felicitacions nadalenques per mirar de fer quatre quartos i va respondre el correu més content que un gínjol.
Poc temps després rebia per correu postal un d'aquells originals oblidats. Les il·lustracions que acompanyen aquest missatge són els tres christmas que va conservar en Richard.
Mercès Richard! Beneïda Internet!

1 comentari: